Para Parayı Çeker!

  • 10


Az önce kuzenim aradı. Kendisinin köyde olduğunu ve internete erişimi olmadıgından dolayı bir yerel televizyona ait frekans bilgilerini verip veremeyecegimi sordu. Bende verebilecegimi soyledim ve internetten hemen o tv kanalının sitesine girip frekans bilgilerini verdim. Hatta birkaç kez bu frekans bilgilerini dile getirdim.

 Bu ufak görüşmemizden sonra "her zaman oldugu gibi" telefon açma gerekçemizin amacını aşarak klasik görüşmemiz olan hala nasıl zengin olamadık sorusunu kendimize yönelttik.

 Ben bu durumda yine her zamanki örneğimi verdim ve arkadaşımın memuriyetten kendi istegiyle ayrılarak evde internet üzerinden para bastıgını soyledim. Kendiside bu durumu doğruladı ve neden düzenli bir iş sahibi olduk ki diye sürekli kendisinin sorguladıgını soyledi. Bu da onun her zamanki örnegiydi.

 Fakat daha sonra örneğinin üzerine yeni bir örnek ekledi ve gülerek heheheheh bugün Ali Sabancı ne söylemiş duydun mu dedi?

 Hayır duymamıştım..

 Ali Sabancı "Bu zamana kadar hiç Milli Piyango bileti almadıgını çünkü her zaman paranın parayı çekeceğini söyledi." Şayet bu paranın kendisine çıkarsa ne yapacagını bilemediğini de eklemiş"

 Bir dakikalık sessizlikten sonra "hadi ya!!!" diyerek düşündüm.. Sonrasında kahkahayı patlatarak artık zamanı geldi dedim.Bu da her zamanki klasik tepkimdi!

 Telefonu kapattıktan sonra hemen internet üzerinden araştırma yaparak Ali Sabancının bu sözünün doğruluğunu araştırdım ve doğru olduğuna kanaat getirdim. Bunu yapmamın sebebi gercekten birgün zengin olacagımın sinyallerini aldığımdan dolayıydı.Nedense bu yazıyı okuduktan sonra heyecanlandım ve

Bende hayatımda hiç milli piyango bileti almadım dedim:)

 Her ne kadar bulaşıkcılıktan holding patronluguna hikayesine pek inanasım gelmese de işte bu dedim.Sihirli şey bu olmalı.İşarett bu olmalı..!!!!!!!!!

 "Milli Piyango bileti bende hayatımda hiç almadım..." "Milli Piyango bileti bende hayatımda hiç almadım...""Milli Piyango bileti bende hayatımda hiç almadım..." diye yine kendi kendi sayıkladım.

 Daha sonra ise bu yazıyı kaleme aldım.Ve yazıyı yazarken ne kadar tembel biri olduğumun farkına vardım.. 

Bu yazıyı kaleme alırken bile bu yazımla zengin olabileceğimi düşünüyordum..

İşim mi yok lan benim!!!! :D

Zd kanepeden yatarak bildirmeye devam ediyor...

10 yorum:

  1. Evet.. Ben de bilemem o kadar parayı ne yapacağımı. Ama ne yapacağımı bileceğim miktarda paranın bana çıkma olasılığı, ne yapacağımı bilemeyeceğim para miktarının bana çıkmaihtimalinden çok daha fazla olmasından oynamam mantıklı görünüyor..

    boşver anlama sen beni.. :P

    YanıtlaSil
  2. ben sirkeciden biletimi aldım. umarım çok para çıkmaz hayatımı değiştirmeye hazır değilim dostum

    YanıtlaSil
  3. @Biri Yok mu
    Hakikaten biri yok mu!!! Cümleyi birkac kez okumak zorunda kaldım :D :D hehehe Bende paranın bana cıkma ihtimalini sevdigim icin oynamıyorum.Paranın cıkması sonucunda ihtimal yok olacagından dolayı sonradan bir esprisi kalmayacak olayın :D :D

    @flyship
    hahaha sanırım su an cesaretini toplamıs,dünyanın bir baska yerindesindir :D

    YanıtlaSil
  4. Yatarak zengin olmak isteyenlerden biri de benim. Yalnız ben o kadar parayı çok güzel harcarım, düşünmeyin meloya gönderin harcasın :D

    YanıtlaSil
  5. @Mia
    Sanırım aynı cizgide yol alıyoruz :))

    @melodram
    Onceden yırttık abicim yırttık diyen bir karakter vardı bir dizide :D Hep kendimi görürdüm o adamda :D Gerci cok bos beles bir adamdı ama hayalleri vardı :D Keşke dedigin gibi bende yattıgım yerden yırtabilsem :P :D
    haha melodram..Emin ol harcayamazsam ilk seni aricam :p

    YanıtlaSil
  6. parayla ne yapıcam diye bir düşüncenin var olması bile değişik :D

    YanıtlaSil
  7. Sanırım ben bitmesin diye harcamak istemezdim Pembe :D :P heheeh

    YanıtlaSil
  8. mezara mı götüreceksin zd? :)

    YanıtlaSil
  9. Benim o kadar param olsa ben bir dakikada harcarım o parayı pera :D

    YanıtlaSil

Söz uçar yazı kalır...