Radyo

  • 5


Günümün birçok saatini beraber geçirdiğim tatlı ama tatlı makinem..Gerci bugunlerde evde,arabada her yerde dinler oldum...

Radyoyla ilk tanısmam daha dogrusu içli dışlı olmam,birçoğumuzun oldugu gibi lise yıllarında basladi. Özellikle gece vakitlerinde Muzo ve Matrax favorimdi. Bir yandan testimi çözer bir yandan da onları dinlerdim. 
Daha çok Muzo dinlediğim söylenebilirdi.Burada Muzoya kıyak gecmek istiyorum. Nedenini bilmiyorum ama  programını kaçırmamaya özen gösterirdim :) Tatlı ve sempatik bir hali vardı.Eğlendiğim de söylenebilirdi..Özellikle arayanların abi yardım et..Kız arkadasim soyle boyle deyişleri harikaydı...Muzo bitiminde de Matraxı acardım. Matraxta özellikle yönlendirmelerle evdeki insanların basını kovaya sokup blö blö buğuu ses çıkarmalarını sağlaması..

Radyonun programları haricinde en sevdiğim yanlarından biri de hayal gücünü genişletmesi..Radyo da bir şarkı veya bir program sunucusunu dinlediğinizde onunla ilgili birçok hayale dalabiliyorsunuz..Yanlış anlasılmasın.Program sunucusu dedim diye :D Tabii Muzoyu hayal ettiğim olmustu  :D :D Aman haaa!!! 

Muzoyla ilgili hayalim üniversite yıllarında söyleyişiye gelmesiyle bir anda yok olmustu ama yapacak bir şey yok.. Bu arada yakışıklı atlı prens beklemiyordum haberiniz olsun..Böyle hayalleri galiba kızlar kuruyor...

Neyse şimdilerde ise favorim Geveze... Bir ara Bay J idi fakat artık aynı lezzeti alamıyorum sanırım..Belki de çok gündemde bilemiyorum.

Geveze nin programında ise kızlar bölümü ve Koray harika..Hele ki Koray bölümünde gülmekten agzımı kapatamıyorum :D Salak bir ifadeyle sabah sabah soguk kış günlerinde agzım  açık olarak ilerliyorum haha Bazılarının yazık moduyla baktıklarına eminim ama süper!!...Hatta gecenlerde bir esprisi vardi ki öldüm bittim desem yeridir.Amma velakin kızların yogun olarak bulundugu bu blogger aleminde bu espriyi yapmak istemiyorum.Çok isteyen olursa özelden paylasabilirim
(Bu satırları yazarken Janenin 3 gündür aralıksız süren kahkahaları hala apartmanı inletiyor..Birgün kapısına gidip,neye bu kadar güldügünü sorarsam sasırmicam ) 

Yeap bebekler..Radyo ile ilgili anılarım şu anlık bunlarla sınırlı..Sizleri Gevezenin şarkısıyla ugurluyorum..Ayrıca önerileriniz varsa radyo programlarıyla ilgili mesajlarınızı bekliyorum.




Bu arada şarkıyı beğendim. Gevezenin sesi de güzelmiş :)

5 yorum:

  1. Babam bana walkman aldiginda dunyanin en mutlu insani olmustum, ortaokula gidiyordum ve sanirim artik cok buyudum saniyordum. Muzoyla da o donem sans eseri karsilasmistim ve geceleri kikir kikir dinler olmustum. Tek hayalim bigun universite gencligi oldugumda muzoyu aramakti arkadas ortaminda. Ben universiteye gelene kadar muzo falan kalmadi. Belki kalmistir hatta belki hala vardir ama benim haberim yoktur:) geveze dedigin su kizlarla erkekleri karsilikli konusturan program mi? Eger oysa, bigun kuzenleri dinlerken gorup 'arayalim mi lan' diyerek aramistim. Aradigim ilk ve son radyo programi olmasi nedeniyle cok ozeldi. Heyecanlanmistim bile. Ama programda sira bana gelip donmemisti pislikler. (simdi hatirladim o program serdarla bisi bisilerdi) gece gece cenem neden dustu bilmiyorum. Mazur gor :))

    YanıtlaSil
  2. ben radyo dinlemeyeli uzun zaman oldu ki benim favorilerim muzo matrax ve kırmızı başlıklı kız,hopdedik ayhan,ceyhun yılmaz show,yavuzun minibüsü :D idi...of of okul yıllarım radyoya yapışık geçmiş benim...
    hepsini bıraktım üni ile beraber ama sonra matrax 'a son bir yıla kadar devam ettim...
    yani sözün özü benim için zeki bir tanedir :D

    YanıtlaSil
  3. @çitlembik
    Bende ortaokul yıllarımda ilk walkmanime sahip olmustum.Hatta markası sony idi.Zaten baska markada yoktu sanırım haha Ayrıca walkmanim lise yıllarının sonuna kadar (emektar) benle yolları aşındırmaya devam etti.Lise sonda tökezlediğinde bütün arkadaslarimda dahil hepimiz üzülmüştük :D Yıllıklara bile konu olmustu haha Ama radyosu yoktu :D Peki bunca yazıyı neden yazdın dersen bilemiyorum.walkman deyince esinlendim bir an ahahah :D Ayrıca Geveze sadece kızlarla kendi konusuyo :D Onlara soru soruyor diye dusunurken serdar demissin :D O kim bilemiyorum hehe Ayrıca çenen düşsün ne var bunda.bende dahil çenesi düşük bloggerları seviyorum ben.. :)

    @NABRUT
    Hahah Zekirdek senin peşini bırakmamıs anlasılan :D Ben uni yılları ortasına kadar muzoyla takılmaya devam ettim.Sonra radyo degistirince sihri bozuldu benim icinde :D Zeki iyi guzeldi ama bir sey eksikti sanki..Şimdilerde GEVEZE :))

    YanıtlaSil
  4. Ortaokuldayken tanıştım ben de muzoyla. Ben de dinlerdim ama sonunu duyamadan uyuyakalırdım.

    Yaşlanıyorum galiba! :(

    YanıtlaSil
  5. söylemeden geçemicem yorumlara bakınca ben ilk walkmanime haliyle ilkokulda sahip oldum:D ya 5.sınıfta ya da ortaokulda discmanım olmuştu ortasonda da sınav dönemi malum mp3 :D hala mp3e bağımlıyımdır :D

    YanıtlaSil

Söz uçar yazı kalır...