Monoton

  • 6

Bu resim hayattaki değişimi simgelemektedir.Lütfen üzerinde daha fazla düşünerek fazla vaktinizi almayınız.Not.Sadece tavsiye niteliğindedir.


Bugün her zamanki gibi yine işten çıktım.

Klasik bir iş günü olması münasebetiyle işimden pek bahsetmicem. Zaten kendimle ilgili ipucular vermeyi sevmem bilirsiniz :P

Neyse işten çıkıp eve gelirken yola telefonum çaldı ve arayan spor arkadaşımdı.

-ZD yavrum spora kaçta gidelim. Ben şu an yoldayım.Haberin olsun..
-Bebeğim :P Her zamanki gibi eve gidip üstümü değiştirip geliyorum. Sen biraz takıl,eve uğrayıp direkt gelicem..

Klişe konuşmamız bittikten sonra telefonu hemen kapayıp, ileride çevirme olabilir mantıgıyla yola devam ettim. Ekipler eski yerinde duruyordu. Neyse ki bu sefer beni şaşırtıp,durdurmadılar. (Yoksa günde 1 kez muhakkak beni durdurup, normal yol taraması yapıyorlar)

Velhasıl kelam yola devam ederken...

ZDcim bak yavrum.Birazdan eve gideceksin.Üstünü değiştireceksin.Akabinde evden çıkıp spora giderken arkadaşın arayacak..

-Nerde kaldın be ooooolum diyecek...

-Sende geliyorum dostum diyeceksin.

Hızlıca arabayla istenilen yere ulaştıktan sonra,her zamanki yere arabanı park edeceksin ve koşar adımlarla spor salonuna giderken bardak mısır satan kızla göz göze geleceksin.

(DUUUUURRRRR.... İşte burada olay önemli :P Şimdi..Biz bu kız arkadaşla her gün göz göze gelip, resmen selamlaşıyoruz. Durum o noktaya geldi.Her gün aynı saatte ben onun önünden geçiyorum ve o da istinasız her gün yine buradan geçiyor mantığıyla bana bakmaya devam ediyor. Birbirimizi tanımasak dahi o derece samimiyiz :D Öyle ki bir gün işte yokken yerine bakan arkadaşa ya o kız arkadaş nerde dahi diyecektim. O derece tanıyoruz yani :P ...)

Neyse mısırcı kızdan sonra köşede arkadaşınla buluşup,spor salonuna gideceksin diye düşündüm.

Farkındayım... Az önceki son cümlemle olayın neresinde kaldıgınızı unuttunuz. :P Bende buna dahilim..

Kısaca hayat monoton.. Hayatımda her şeyi daha önceden planlamışım gibi geliyor. Öyle ki az önceki yaptığım şeylerin hepsini her gün yaşıyorum..

Bazen diyorum ki hayatını değiştir ZD...

Git arabanı bir sokak öteye park et :P
Mısırcı kızın önünden geçerken,bir önceki mısırcıdan aldıgın mısırı ona göstere göstere yiyerek ona ihanet ettiğini göster...
Spor arkadaşım aradığında gelmiyorum lann...Tek başına git demeyi bil..
Çevirmeye yaklaştığında nezarete atılıncaya dek boş boş konuş..

Hayatına ekşın gelsin.Hayat gelsin...

Neyse bu kadar gereksiz bir yazıdan sonra ana düşünceyi söylersek hayatınıza renk katmayı bilin. Yapmadığınız şeyleri listenize ekleyin ve bir gün dahi beklemeden harekete geçin. Param,zamanım yok diye düşünmeyin..Emin olun istediğiniz takdirde hepsine bir anda sahip olursunuz...

Galiba son cümlem yazımın gereksizliğini birazcık olsun hafifletti...

Neyse bugünlük benden bu kadar.. Arkadaşlarımı daha fazla bekletmeyeyim. Bu akşam güzel bir parti varda.. :D

Siz bu satırları okurken bende eğlencenin doruklarına varayım bari. :D :D

6 yorum:

  1. oooo tabii akşam eğlenc evar ondan bize de verdin gazı gidin yapın değişiklik olsun dedin ama ben monoton monoton blog okuyup yorum yapıyorum şu an. bu yazıyı okuyunca "dur bu yazıya yorum atmiyim hemen bilgisayarıkapatıp müzik açiyim sesli sesli dinliyim" demedim. ehe şaka yapıyorum bu arada. yazı bence çok güzel ve güzel bi mesaj veriyor. iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
  2. hahahahahahahaha parti mi vaaaaar!! wuuuu çok şanslısın zd :D:D

    ya seni neden sürekli çeviriyorlar? okurken gözümün önüne "kemerini ak kemerini tak ay beni hep durduruyorlar kemerini tak" paniğin geldi :)))

    mısırcı kıza ihanet etmek mi? çok canisin. yanına gidip "bugun de ben mısır satayım sen karşıdan yürü birbirimize farklı açılardan bakalım" demeye ne dersin? bence bu da gayet renkli.

    benim hayatıma da ekşın gelsin ya. paraşütle mi atlasak napsak ki?

    YanıtlaSil
  3. Peki neden hayatımızı değişştirmekten bu kadar korkuyoruz? O sözleri söylemekten. Kaybetme korkumuz neden bu kadar ağır basıyor. Fazla önemsemek, değer vermek hep bunlar neden oluyor heppp :)

    YanıtlaSil
  4. Mısırcı kızın önünden geçerken,bir önceki mısırcıdan aldıgın mısırı ona göstere göstere yiyerek ona ihanet ettiğini göster...
    Bak bu güzel işte:D Ama diğer ekşınlar tırt.. :(

    YanıtlaSil
  5. @mia
    tesekkur ediyorum miacim :D her ne kadar yorumunu gec gorup gec cevap verebilsem de aynı taktige devam ediyorum:) mesela bugün dısarı cıktıgımda olumlu düşündüm ve hayatıma renk kattım :D

    @çitlembik
    senden sonra birkaç kez daha trafige takıldım citlembik :D o yuzden sana kemerini tak kemerini tak dedim :D yoksa ceza yoldaydı haberin olsun.Ayrıca ceza bana degil sanaydı.cunku direkt tc ye kesiyorlar.O gün bir daha para vermeni göze alamazdım :D

    @pera
    peracım diyorum baska sey demiyorum :))

    @yeliz
    kesinlikle yeliz..üzerimizden atamadıgımız farklı bir durumumuz var..

    @lily
    Hala bu hareketi yapamadım lily.ama bugun yie aynı kızla göz göze geldik..:D
    Diğer ekşınların neyi tırt..O polisle ilgili olanı yapsam hayatım tırt olur resmen :D

    YanıtlaSil

Söz uçar yazı kalır...