Yatmadan önce birkaç şey yazmak iyidir.

  • 6
Vay arkadaş,

Millete yatmadan önce ilham gelir,şiir yazar.Kısacık mısralara dünyaları sığdırır...

Bana ise gelen şeye bak!!..Geyik yapmak isteği...

Anlamıyorum ki,içimdeki bu geyik yapma isteği nereden geliyor..Genetik desem genlerimde de böyle bir durum yok...Hay aksi!!

Konuma nereden başlayacağımı bilemiyorum. Zaten belirli bir konumda yok. Yazımın başlıgından da anlasılacagı üzere yatmadan once birkac sey yazmak iyidir :P

Yalnız bugünlerde içimde acayip derecede meşhur olma isteği var.(Konudan konuya atlıyorum burada :) )Nedeni bilinmez.Gerçi geri kalan şeyleri de bilmiyorum. Mesela hangi dalda meşhur olmalıyım.Ne ile meşhur olup,ses getirmeliyim.Hangi özelliğim ön planda ki,bunu ortaya çıkarıp bir şeyler başarayım.

Yok arkadaş! Hiçbir özelliğim yok mudur,nedir?

Millet nasıl meşhur oluyor.Hangi özelliklerini ön planda tutuyor bilemiyorum.Ama yoook içimdeki bu ses birgün beni gaza getirecek ve büyük bir skandala imza atıcam. Ama içimdeki bu ses şimdi kulak vermeyip,kendimi rölantiye alıyorum....kii başımıza iş açmayalım. Lakin yine de buradan sesimi duyup beni ünlüler camiasına kazandırmak isteyen birileri olursa hayır demem. Tası tarağı toplayıp kendisine hürmet ederek ünlüler camiasında yerimi alırım.. Bu şekilde mesajımı verdikten sonra konuyu toparlayayım..

Bugün görüldüğü üzere kayda değer yine yeni bir şeyler yazamadim. Hani bugün tek aktivitem olan body buildingten bahsetsem, o da ilginizi cekmez. Yine de bahsedeyim :D Bugün ön kol ve cardio yaparak vücudumu biraz daha şekillendirdim. Kas tabakamı biraz daha hareketlendirerek, "bugünde yaşıyorsun olum" imajı verdim. O da sağolsun beni yarıda bırakmadı.. Gün ise böylece tamamlandı. İşte kısa günün ufak bir özeti..

Simdi siz bu sıradan cümleleri okurken bende son cümlelerimi yazıyorum.Birazdan buzdolabını acıp,içine bakıcam ve birsey yok deyip kapatıcam.Daha sonra ise yatagıma yatıp....

iyi geceler...


6 yorum:

  1. bence yatmadan önce geyik yapma isteğin çok iyi :D

    eğlendim yazını okurken. ben de ünlü olmak istiyorum ama nasıl bilemiyorum. gel biz hiç özelliğimiz yok diye çıkıp ünlü olalım ne dersin?

    YanıtlaSil
  2. Biz seni böyle sevdik dostum! Oynama alıcıların ayarı ile :)

    YanıtlaSil
  3. @ Mia

    Ne kadar iyi bilemiyorum ama durdurulamayan bir sey beni buna körüklüyor :D Gerci evde tek basına geyik yapma istegi insanı öldürüyor ama...

    Eğlenmene sevindim :) Ayrıca teklifini de kabul ediyorum :D Beraber özelliği olmayan ünlüler camiasına kendimizi kazandırarak ses getirmek gayette hoş olur :D Ne demişler bir elin nesi var iki elin sesi var :D Bu konuyu detaylandırarak konusalim derim.sen ne dersin ? :D

    @merve
    Tesekkur ediyorum Merve :)) Bazen kabak tadı versem de sevdiginizi biliyorum :D Canlarım benim.. :D

    YanıtlaSil
  4. Bende de gecenin bi vakti gidip gidip dolaba sırf içine bakmak için açmışlığım çok olur.Bunun nedeni hala çözülemedi. Yani o saatte yememem gerektiğinin farkındayım ama bakınca başka bir etki oluyor galiba. Sonra da yiyebileceğim bir şey yok diyip kapatıp dönüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle Yeliz :) Yıllardır benimde yatmadan önce yaptıgım ilk şey buzdolabını acıp kapatmaktır :D Ne diye acılır ne diye kapanır bilinmez. Gerci arada agzıma ufak tefek seyler attıgım oluyor tabii :)) Ama benim gibi birilerini bulmak guzel :D

    YanıtlaSil
  6. Benim salata veya bir parça peynir atmışlığım çoktur :)

    YanıtlaSil

Söz uçar yazı kalır...