iki farklı alakasız konu...

  • 6




Vay arkadaş!

İnsanları alttan ala ala hoşafa döndük...Yani insanları alttan aldıkça neden su üstüne çıkmaya çalışırlar pek anlamam...

Hayır yapım gereği insan kıran bir tip değilim bunu anladıkta, neyin kafasını yaşıyorsunuz. Ben üstünüze gelmediğim zamanlarda neden benim üzerime gelip beni çileden çıkarıyorsunuz...

Geçenlerde yine oldu. Bir toplantı sırasında karşımdaki kişi düşüncelerini ifade ederken sinirlenmeye başladı. Bende konumuzla alakalı olmadığı için araya girip olayı toparlamak istedim. Birinci engelim başarısız oldu. Olayı uzattıkça cidden alakalı olmayan konuyu bertaraf edip tekrar asıl konuya dönmeye çalıştım. Bu sefer hakaret etti. Üçüncü girişimimde başarısız olup, tekrar kapa çeneni tarzında davranınca sinir katsayılarım yükseldi ve şalterlerim attı. O sırada kısa devre yapmış olmalıyım ki adamı o an orada boğarken hayal edebildim.

Haa...Bu böyle bitmedi,tabii. Araya hemen başkaları girdi olayı yatıştırmaya çalıştı. Adam da sürekli bana yamuk yaptın deyip durdu. En son derdi neymiş öğrenmek için toplantı sonrası yanına gittim. Bu sefer sakindim çünkü beni uzaklaştırmışlardı. Hakikaten sakinleşmiştim.

Adama bakıp,
Bir sinir harbi doğdu ama neyse.. tarzında cümleme başlayacakken tekrar yanlış yaptın demez mi?
Şalter indirmek için bir sebep daha...!!
Sana yamuk falan yapmadım! (ulan) tonuyla cümlemi birkaç kez tekrarladım. İçimden küfürleri sıralayıp bir anda yine şalterleri atacakken bir başkası yine araya girdi. Neyse birkaç cümleyle beni yatıştırmaya çalışırken adam baktım bana tip tip bakıyor. Kıl olmuştum resmen adama...!! Ağzını burnunu kırayım dedim ama yaşça benden büyüktü. Saygıda kusur etmeyeyim diye..

Abicim!! Benden yaşça büyüksün.Sana su anda sadece bu yüzden hürmetim var dedim. Birazda gözlerim dönünce anlamış olacak ki aramızda husumet yok dedi. Kin besleyecek sana değilim demez mi?
-Lan ne kini..ne husumeti...Sen çileden çıkar çıkar sonrasında aramızda husumet yok de...Neyin kafasını yaşıyor bu derken...Çıktım gittim...İçimden şuna aduuuuket çekme isteğimde yok değildi...

Olay şu anlık böylece kapandı..Ama düşündükçe hala sinirleniyorum...

İkinci olayımız ise gönül işleriyle alakalı...
 O kadar buradan ders verdik. Şöyle yapın böyle yapın dedik. Kendi kazdığımız çukura düştük. Yaptığımız taktikler entrikalar boşa gitti :))
Hemen basitçe anlatayım...
Bulunduğumuz ortamda baka baka ota da pokada aşık olursun derlerdi ya..Öyle oldu... Gel zaman git zaman..Yanaşayım biraz dedim.. Yanaştıkça baktım ki o da gülüyor,bakışlar atıyor vs.. Herhalde sonuç iyi olur diye temenni ederken dengesizlikler başlıyor.
Bir araya gelme çabaları sonuçsuz kalıyor,başka zamana erteleniyor.
Onu çağırmadığım ortama ee bari bende geleyim diyor.
Evine bırakma tekliflerime evet deniyor.
Bizde sazan tabii...

velhasıl kelam zaman geçtikçe geçiyor bir bakıyoruz.. Bu kızda enterasanlıklar alıp başını gidiyor..Sanki 10 bilinmeyenli denklem..Saftır iyidir derken bizden daha cin çıkıyor ve bizi çarpıyor.. Şok üstüne şoklar yaşatıyor... Erkek arkadaşı olmalar,uzun süredir görüşmeler..Ama bana söyleyememeler...!!!

Şimdilik artçı şoklarla kendimizi avutmaya çalışıyoruz. Lakin bir durum var ki..
İçimden geçeni bir ben bir Allah bilir.. Şu an tamamen kaçak dövüşmeyi arzuluyorum.Yapar mıyım bilinmez... Fakat bu yazı burada kalmaz diye düşünüyorum :)))

ZD kırmızı kanepesinden bildirmeye devam ediyor...

6 yorum:

  1. Seni küfrederken düşünemedim be zdcim. Nasıl sinirlendirmişler ya!!!

    Sana duman'dan gönül şarkısını armağan ediyorum.

    Mutlu seneler!
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pek beceremiyorum küfür etmeyi lakin yeri gelirse içimde biriktirdiğim arşivi dışarı çıkarabilirim Arya hehehe Sinir ne kelime,sinir ne kelime!!! Birkaç şey daha söylese ya o ya ben bu dünyada olmayabilirdik :))
      Dumandan gönül mü? Hemen dinliyorum :)

      Tesekkur ediyorum Aryacım,,Sana da mutlu seneler :)))

      Sil
  2. İki farklı konunun iki kahramanını "dinsizin hakkından imansız gelir" felsefesiyle, birbirlerine havale edip, aradan çekilmek lazım.. Biliyorum, bu da alakasız konulara alakasız yorum oldu. :))

    YanıtlaSil
  3. Haklısın aslında kahve telvesi. Lakin burada yazamadıklarımda olduğu için üstün körü belirttim durumları :) Yüzüme erkek arkadaşım var deyince elim ayağım titredi ama naparsın hayat işte...
    Bilemiyorum.. Umarım insaflı tarafıma gelir :)) Ayrıca alakasız yorumlara bayılıırm :)) Tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  4. saygıda kusur etmemesi var mı, bakar mısın hanzoya, böyle bir saygıyı haketmeyecek zaten. neyse sakin olmak gerekir yine de :)

    YanıtlaSil
  5. k.prens yorumun geç olmasından dolayı özür dilerim...
    Ama çok haklısın. Saygıyı haketmeyeceksin diye o an içimden geçirip seni cezalandırağım psikolojisini bürüdüm...neyse ki içimdeki o kötü ses sustu. :)))

    YanıtlaSil

Söz uçar yazı kalır...